Mittwoch, 13. Januar 2010

Mikey ...

... ist ja schon ein schöner Kater, wenn ich ihn mir so ansehe ... ach ja, ich freue mich auf die vielen gemeinsamen Jahre mit ihm!

Kommentare:

  1. ja, er ist wunderschön. Ich finde die Schnute richtig niedlich. Und die Zeichnung ....
    Du wirst viele tolle Jahre mit ihm haben :-)
    LG
    Danny mit den LuLs

    AntwortenLöschen
  2. You are so right sweet Nelly that Mickey is a handsome little kitty.
    His fur is colored so nice, stripes across his legs look so interesting.
    We hope your mommy is feeling better real soon. I saw mommy read in her mail that she was not feeling so good...like Birgit too. All our dear friends need to get well again very soon so they can enjoy having kitties sit in their laps again...
    Love Misses Peach from the cozy cottage and mommy Karla

    AntwortenLöschen